ORE | Luni | Marţi | Miercuri | Joi | Vineri | Sâmbătă | |
0800-0900 | amenajare laborator Gamificarea Educației | amenajare laborator Gamificarea Educației | MCS,sem,Duca D., grupa1(FSE,Psih an 2) | MCSE,sem,Duca D., grupa2(FSE,PIPP an 2) DMIPP,sem,Cramariuc G., grupa1(FSE,PIPP an 2) | amenajare laborator Gamificarea Educației | . | . |
0900-1000 | . | . |
1000-1100 | LE,sem,Moroșan N., grupa1(FSE,Psih an 2) | MCS,sem,Duca D., grupa2(FSE,Psih an 2) | TestPsi2,lab,Bujor L., grupa1a(FSE,Psih an 2) DMIPP,sem,Cramariuc G., grupa2(FSE,PIPP an 2) | BTEP 1,sem,Irimciuc M., grupa1(FSE,Psih an 2) - | . | . |
1100-1200 | . | . |
1200-1300 | PEC,sem,Clipa O., grupa3(FSE,CSEE an 1) | CP,sem,Ionescu-Corbu A., grupa1(FSE,PIPP an 3) saptamanile 1-7 ET,sem,Ionescu-Corbu A., grupa1(FSE,PIPP an 3) saptamanile 8-10 | PD,sem,Andrei A., grupa2(FSE,PIPP an 1) GC,sem,Andrei A., grupa2(FSE,Psih an 2) Saptamanile 8-14 | TestPsi2,lab,Bujor L., grupa2a(FSE,Psih an 2) - | . | CIG,sem,Andrei A., grupa2(FSE,MIE an 1) 30 martie | . |
1300-1400 | TIME,curs,Cramariuc G., MIE an 2(FSE) 29 martie; 5, 26 aprilie, 10 mai TIME,sem,Cramariuc G., grupa1(FSE,CSEE an 2) 15 martie, 19 aprilie | . |
1400-1500 | PEC,sem,Clipa O., grupa1(FSE,CSEE an 1) | PS,,Domunco F., grupa1(FSE,MIE an 1)... | TI,sem,Duca D., grupa2(FSE,Psih an 1) DMIPP,sem,Cramariuc G., grupa3(FSE,PIPP an 2) | . |
1500-1600 | . |
1600-1700 | PsiSoc2,sem,Ursu A., grupa1(FSE,Psih an 2) saptamanile 1-7 PF,sem,Ursu A., grupa1(FSE,Psih an 2) saptamanile 8-14 | CP,sem,Ionescu-Corbu A., grupa2(FSE,PIPP an 3) saptamanile 1-7 ET,sem,Ionescu-Corbu A., grupa2(FSE,PIPP an 3) saptamanile 8-10 | CP,sem,Ionescu-Corbu A., grupa3(FSE,PIPP an 3) saptamanile 1-7 ET,sem,Ionescu-Corbu A., grupa3(FSE,PIPP an 3) saptamanile 8-10 | . | . | . |
1700-1800 | CDEA,sem,Hrisca O., grupa1(FSE,MIE an 2) MPDEA,sem,Hrisca O., grupa1(FSE,CSEE an 2) | . | . |
1800-1900 | PsiSoc2,sem,Ursu A., grupa2(FSE,Psih an 2) saptamanile 1-7 PF,sem,Ursu A., grupa2(FSE,Psih an 2) saptamanile 8-14 | . | . |
1900-2000 | . | . |
2000-2100 | . | . | . | . | . | . | . |
2100-2200 | . | . | . | . | . | . | . |